خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





رژیم غذایی

    هر شخص بسته به اندام و سن و جنس و مزاج و... باید رژیم به خصوصی برای کاهش وزنش داشته باشد

    حتی نمی توان رژیم غذایی کسی را به دیگری توصیه کرد چون که ممکن است نتیجه عکس بدهد!

    انسان ها بسته به نوعی چربی که دارند با برنامه شخصی می توانند زود نتیجه بگیرند چون چربی هایی که خیلی وقت است انبار شده اند دیرتر آب می شوند و برای بنده معلوم نیست که شما چه نوع چربی در بدن دارید!!؟!!

    شما می توانید از یکه کارشناس تغذیه در این باره کمک بگیرید!

    اما برای رژیم غذایی عمومی می توان توصیه هایی کرد تا هم سالم بمانیم و هم وزن کم کنیم:

    1- ورزش منظم هوازی!(دویدن های منظم همرا با گرم کردن و سرد کردن و حرکات کششی)

    2- غذاهای کم چرب مصرف شود البته کم نمک و کم شیرین

    3-استفاده از میوه ها و سبزیجات به طور روزانه

    توصیه ها:

    لطفا بعد از ورزش غذاهای چرب و نمکی وشیرین آنچنانی مصرف نشود چون که چربی سوخته ی بدن را شاید

    دو برابر برگرداند.

    ورزش مداوم باشد وچون اگر با تمرینات زیاد و سنگین شروع کنید و سپس در بین کار متوقف کنید چربی ها به

    سمت شما هجوم می آورند

    در هر کجای بدن که چربی جمع شده است (مثلا شکم) بیشتر مورد تمرین قرار گیرد.

    هشدار هرگز از دارو برای وزن کم کردن استفاده نکنید!! تکرار می کنم هرگز هرگز!! دارو بدن را تباه می کند.

    اگر بتوانید از کتب تغذیه کمک بگیرید و  برای تمرینات حتما از برنامه های مربی کارشناسی بهره ببرید!

    بدن خود را همیشه مثل یک ورزشکار حرفه ای نگه دارید چون بدن سرمایه شماست

     

     


    این مطلب تا کنون 9 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : چربی ,ورزش ,توصیه ,رژیم ,
    رژیم غذایی

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده